متجر بلاي العرب » التطبيقات » تطبيقات الاهل والاطفال » גדולה אונליין הריון, לידה והורות
 גדולה אונליין הריון, לידה והורות icon

גדולה אונליין הריון, לידה והורות

0 votes, غير متاح/

5

0$ تطبيقات الاهل والاطفال

4.0.3 and up

גדולה אונליין הריון, לידה והורות

تنزيل גדולה אונליין הריון, לידה והורות للموبايل اندرويد برابط مباشر

وصف גדולה אונליין

גדולה אונליין נבנתה על בסיס נסיון של דולות במטרה לספק לך מגוון רחב של ידע וכלים שיהפכו את ההריון, הלידה וההורות הראשונית שלך לחוויה טובה, ותאפשר לך לעקוב אחר התפתחות ההריון שלך באמצעות מחשבון הריון שיספק לך גישה לכל המידע הרלוונטי לשבוע ההריון שלך, וכן גישה למגוון התכנים המקצועיים בנושאי הריון לידה והורות ראשונית שנכתבו על ידי הדולות וצוות המומחים של גדולה ולסרטוני הדרכה לקראת הלידה, הכנה ללידה, הורות ראשונית ועוד.
אפליקציית גדולה תאפשר לך גישה למאגר הדולות המקצועיות של גדולה ולתהליך התאמה אישית ומקצועית של דולה המותאמת בדיוק לצרכייך.

אפליקציית גדולה מספקת מגוון כלים לתקופה ההריון והלידה הכולל –

מחשבון הריון – מעקב אחרי תהליך ההריון שלך והתפתחות העובר שלך.

כלי למעקב תנועות עובר – שיאפשר לך לתזמן במהלך ההריון ולקראת הלידה את תנועות העובר שלך ולוודא שחשת במספיק תנועות.

טיימר לתזמון צירים – באפליקציית גדולה אונליין תמצאי כלי חדשני הכולל טיימר לתזמון הצירים שיאפשר לך לדעת מתי התחיל והסתיים כל ציר, מהי תכיפות הצירים, מהו אורך הצירים וכן במידת הצורך לשלב מידע אודות ירידת מים, ותנועות עובר ללא צורך לעבור בין הכלים השונים באפליקציה.

תכנית לידה ויזואלית – אפליקציית גדולה אונליין הינה האפליקציה הראשונה בישראל המאפשרת גישה מיידית לשאלון תכנית הלידה הויזואלית שיאפשר לך היכרות עם מגוון האפשרויות הצפויות לך בלידה ותיאום ציפיות עם השותפים שלך ללידה. בתום מילוי השאלון תקבלי למייל שלך קובץ PDF מעוצב עם אייקונים צבעוניים המתארים את השאיפות שלך ללידה אותו תוכלי להדפיס ולהגיש לצוות בחדר לידה על מנת לאפשר לך לתקשר עם הצוות בחדר לידה ולייצר חוויית לידה טובה

רשימת ציוד לתיק הלידה – באפליקציית גדולה אונליין תמצאי כלי נוח ויעיל לניהול רשימת הציוד לחדר הלידה, הכולל רשימה המבוססת על שנים ארוכות של נסיון של הדולות של גדולה ואפשרות לסמן את הציוד שכבר הכנסת לתיק הלידה.

מרחק מבית יולדות – את מתלבטת היכן עדיף ללדת? התחילו צירים ואת מתלבטת לאיזה בית יולדות כדאי לנסוע? אפליקציית גדולה אונליין מאפשרת לך באמצעות שירותי מיקום בטלפון הסלולרי למצוא את בית היולדות הקרוב אליך ולנווט לבית היולדות לפי בחירתך.

קופוני הנחה ומבצעים – על מנת לאפשר לך חוויית הריון, לידה והורות עוטפת, הזמנו נותני שירותים ויצרנים שאנחנו מאמינות בהם להציע לך הטבות והנחות בהם תוכלי להשתמש באמצעות קוד קופון המופיע באפליקציה.

ילדת בשעה טובה?
ההנאה שלך באפליקציית גדולה אונליין עוד לא הסתיימה!
ייצרנו עבורך כלי למעקב טיפול בתינוק – הנקה, האכלה מבקבוק, מעקב יציאות וחיתולים ועוד – את כל אלה תוכלי לתעד באופן מלא באפליקצייה ולעקוב אחר התפתחות תינוקך.

تحميل גדולה אונליין הריון, לידה והורות للاندرويد برابط سريع



גדולה אונליין 1.9.36 التحديث

2018-07-26

1. הוספנו אפשרות לתיעוד גובה ומשקל של תינוק
2. הוספנו רשימת שמות לתינוקות שתוכלי להיעזר בה על מנת לבחור שם לתינוק
3. שיפרנו את מנגנון חישוב תאריך ת.ל.מ.
4. הוספנו וולידציה אם הגרסה המותקנת היא הגרסה העדכנית מול החנות הוירטואלית של גוגל
5. הגרסה כוללת איורים לשבועות הריון כך שתוכלי לראות את התפתחות העובר בהתאם לשבוע שבו את נמאת
6. טיפול בבאג

Get it on:
Get  גדולה אונליין הריון, לידה והורות on Google Play

متشابهه
Searching...

اضغط للاشتراك