متجر بلاي العرب » التطبيقات » تطبيقات السيارات والمركبات » هاب کار | Hub Car APK
 هاب کار | Hub Car APK icon

هاب کار | Hub Car APK

0 votes, غير متاح/

5

0$ تطبيقات السيارات والمركبات

4.0.3 and up

هاب کار | Hub Car APK

تنزيل هاب کار | Hub Car APK للموبايل اندرويد برابط مباشر

وصف هاب کار | محور السيارة

دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست کارواش هستید؟ با اپلیکیشن محور السيارة شما فقط کافیست مکان، سرویس، مدل خودرو و زمان مورد نظر را مشخص کرده و درخواست محور السيارة دهید تا در زمان تعیین شده نیروی های محور السيارة به محل مورد نظر شما بیایند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری ذلك نیازی به پول نقد تشغيل واحد و شما به راحتی میتوانید هزینه کارواش خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.
ما در محور السيارة با پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت تیکت در پنل، حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریعترین زمان ممکن پاسخ مکان داده میشود. در در حال حاضر حاضر محور السيارة در شهر تهران فعال است.

کاهش هزینه های غیر مستقیم
زمانی که برای شستشوی اتومبیل خود به کارواش مراجعه هل نمایید علاوه بر صرف زمان در صف های پرازدحام کارواش ميزات و اتلاف وقت در ترافیک تهران تا رسیدن به مقصد، به ناچار باید هزینه هایی از قبیل بنزین، استهلاک خودرو و ریسک تصادف را در نظر بگیرید که با تغییر سبک شستشوی خودروی خود بهتر است این هزینه ميزات را کاهش دهید.

عدم پرداخت انعام به پرسنل
امروزه در کارواش ميزات، علاوه بر پرداخت هزینه شستشو اگر دریافت انعام نباشد کاری صورت نمی گیرد. اما محور السيارة با تغییرات در روند موجود هل تواند این اطمینان را به شما بدهد که هزینه های پرداختی جهت تبدیل انجام، خدمات بوده و متصدی شستشو حق دریافت هیچگونه مبالغ تحت التمكن من تحقيق رضا المواطنين انعام یا پاداش را نخواهد داشت.

افزایش کیفیت شستشو
محور السيارة با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد شستشو با کیفیت به بالا که از برترین برندهای روز دنیا تهیه شده، با کیفیت ترین و ایمن ترین سرویس را با استفاده از متصدیان آموزش دیده ارائه کند و هل تواند از بروز خسارات به خودروی شما بدلیل ناآشنایی عموم مراکز کارواش و کارکنان بکاهد.

برنامه ریزی زمانی
این روزها اغلب به دنبال راه و روشی برای کاهش دغدغه های روزمرگی هستیم. انتخاب نرم افزارهای آنلاین خدمات هل تواند از این دغدغه ميزات بکاهد. هل توان با برنامه ریزی صحیح، در زمان هایی که از خودروی شخصی خود استفاده نمی کنیم از نرم افزار آنلاین کارواش درخواست سرویس کارواش را داشته باشیم.

عدم توقف در محیط کارواش
یکی ذلك از دغدغه های مالکان خودرو بخصوص بانوان در زمان شستشوی خودرو، توقف درمحیط نامناسب کارواش است.اغلب به ناچار تصمیم به حضور در محل کارواش هل نمایند. اما مسلماً از سپری اضافه شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود. همچنین شاغلین که همواره با مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودروشان مشکل دارند، هل توانند در زمان هایی که اتومبیلشان درب الاختطار للأمراض المزمنة غير السارية، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارشان پارک است و هیچ نیازی به آن ندارند به صورت آنلاین از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنند.

صرفه جویی در مصرف آب و حفاظت از محیط زیست
با اهتمام به توصیه های کارشناسان محیط زیست و اعلام نگرانی آنها را مبنی بر وجود پساب های کارواش ميزات که تصفیه نمی شوند و همچنین بحران کمبود آب و آلودگی هوا، مجموعه محور السيارة درصدد کمک به رفع این بحران برآمده است و چاره ای اندیشیده که با تولید نرم افزار آنلاین کارواش در محل بتوان در جهت تبدیل حفظ محیط زیست و کاهش مصرف سرانه آب کوشا باشد.

استفاده از نرم افزار آنلاین و وب سایت هوشمند
هل توانید با استفاده از وب سایت و یا با نصب نرم افزار آنلاین محور السيارة(آی او اس اي و اندروید) موقعیت خود را به راحتی اعلام کنید و سپس با تعیین زمان مورد نظر و انتخاب نوع اتومبیل خود، از خدمات کارواش آنلاین استفاده.. همچنین هل توانید همیشه لیست خدمات دریافتی خود را مشاهده نموده و با ما در ارتباط باشید.

وب سایت ما : www.hubcar.ir
تلگرام ما : http://telegram.me/hubcar
اینستاگرام ما : instagram.com/hubcar.ir

————

الأولى على الانترنت غسيل السيارات المتنقلة خدمات

تبحث عن وسيلة سريعة وسهلة إلى طلب غسيل السيارات ؟
مع محور السيارة تحتاج فقط لتحديد موقع سيارتك المفضلة ، الخدمات المطلوبة نموذج السيارة و ببساطة تقديم طلبك عبر الإنترنت في محور السيارة الموقع أو التطبيق. هذا هو كل ما يتطلبه الأمر للحصول على محور فريق سيارة تظهر في الموقع الخاص بك في الوقت المحدد لتقديم المطلوبة خدمة غسيل السيارات. مع الانترنت و الدفع الائتمانية ، لم تعد تحتاج النقدية حيث يمكنك بسهولة دفع غسيل السيارات رسوم من أي بطاقة الائتمان أو زيادة رصيد حساب المستخدم الخاص بك.

—-

شستشوی خودرو,hubcar, کارواش آنلاین , کارواش سیار , کارواش در محل , هابکارhaabcar,habcar, haab السيارة ، هب سيارة, السيارات , على الانترنت غسيل السيارات , خدمة, سيارة

تحميل هاب کار | Hub Car APK للاندرويد برابط سريع



ما هو الجديد

2018-08-10

رفع باگ جزیی

Get it on:
Get  هاب کار | Hub Car APK on Google Play

متشابهه
Searching...

اضغط للاشتراك